Szukasz ebike'a enduro, który zapewni Ci maksymalną stabilność i kontrolę w każdej sekundzie jazdy, nawet w wymagającym technicznie terenie? W takim razie model NORCO Range C2 VLT z określonym skokiem, pierwszorzędnym napędem i sprawdzonymi komponentami jest idealnym wyborem
NORCO Range C2 VLT z elementami zawieszenia ROCKSHOX, dzięki którym osiąga 170 mm skoku z tyłu i 180 mm z przodu, to idealna maszyna do dyscyplin Enduro. Trasy, o których nigdy byś nie pomyślał, dzięki Range VLT będą proste. Jego dominującą cechą jest silnik centralny i najlepszy w swojej klasie układ napędowy SHIMANO STEPS EP8. Dzięki w pełni zintegrowanemu akumulatorowi o pojemności 900 Wh żadna wysokość nie zaskoczy Cię, a sprawdzone, trwałe komponenty zapewniają maksymalną wydajność i pomogą Ci opanować każdy teren i zjazd dzięki przeglądowi. Rama z włókna węglowego o nowoczesnej geometrii wyposażona jest w przerzutkę SRAM GX z przerzutkami 1x12, niezrównaną skuteczność hamowania zapewniają czterotłoczkowe hamulce SRAM Code, a teleskopowa sztyca podsiodłowa ze sterowaniem na kierownicy dostraja tę perełkę do perfekcji. Po prostu wsiądź i ciesz się wyjątkowymi wrażeniami z jazdy.
Specyfikacja techniczna
Rok:
2023
Marka silnika:
Shimano
Typ silnika:
EP8
Pojemność baterii:
900 Wh
Ja:
Rama główna z włókna węglowego Enduro, wspornik siodełka, dolny wspornik siodełka ze stopu aluminium, skok 170 mm, Ride Aligned™
Materiał:
Węgiel
Widelec:
RockShox ZEB Select, 180 mm, C5, przesunięcie 44 mm, 1,8" zwężane, klasa E
Skok przedni:
180 mm
Tłumik:
Sprężyna śrubowa RockShox Super Deluxe SELECT +, 230 x 62,5 mm
Skok tylny:
170 mm
Główny skład:
Uszczelnione łożysko FSA nr 55R
Przerzutka:
SRAM GX Eagle Lunar
Sortowanie:
Spust SRAM GX Eagle z jednym kliknięciem
Liczba prędkości:
1x12
Gazeta:
SRAM PG 1210 Eagle, 11-50T
Łańcuch:
SRAM SX Eagle
Korby:
Shimano FC-EM600, 34T, 165mm
Przedni hamulec:
Kod SRAM, 4 tłoki, podkładki metalowe / Linia środkowa SRAM 220 mm
Tylny hamulec:
Kod SRAM, 4 tłoki, podkładki metalowe / Linia środkowa SRAM 220 mm
Splątane koła:
Przód cieniowany DT Swiss ze stali nierdzewnej, tył Alpine
Piasta przednia:
DT Swiss 370, 15x110mm Boost, 6 śrub
Tylna piasta:
DT Swiss 370, 12x148mm Boost, HG, 6 śrub
Obręcze:
e*trzynaście LG1 DH, 32H, 29"
Przednia okładka:
Maxxis Assegai 2,5" 3C MaxGrip/DD/TR/WT
Pokrywa tylna:
Maxxis Assegai 2,5" 3C MaxGrip/DD/TR/WT
Sztyca siedziska:
Regulowany zakraplacz TranzX YS105, 34,9 mm, 125 mm (S), 150 mm (M), 170 mm (L), 200 mm (L), 34,9
Siedziba:
WTB Volt 250 Sport
Trzon:
Stop, długość 40 mm, zacisk 35 mm
Kierownice:
Stop 6061, 800 mm, wznios 20 mm
Uchwyty:
DMR DeathGrip A20 Miękki, Cienki (S, M), Gruby (L, XL)