- -4 900,00 zł

Strona na chwilę obecną jest demonstracyjna i nie stanowi oferty handlowej. SPORT-EMOCJE
Nasze dostawy są realizowane za pośrednictwem firm kurierskich. CZAS REALIZACJI 3-5 DNI
Strona na chwilę obecną jest demonstracyjna i nie stanowi oferty handlowej. SPORT-EMOCJE
Nasze dostawy są realizowane za pośrednictwem firm kurierskich. CZAS REALIZACJI 3-5 DNI
Czy wolisz zmniejszoną ramę swojego roweru elektrycznego? Czy chcesz maksymalnej wydajności silnika bez kompromisów? Zatem Apache Matta MX 510 jest właściwym wyborem dla Ciebie. Podczas wymagających wycieczek docenisz wyjątkowo mocny silnik centralny Bafang M510 o maksymalnym momencie obrotowym 95 Nm, który nie pozwoli Ci cierpieć na żadnym wzniesieniu. Jeśli zdecydujesz się na ładowanie akumulatora poza rowerem, nie będzie problemu z jego łatwym wyjęciem i przeniesieniem tam, gdzie go potrzebujesz. Aby ręce nie bolały nawet po długich godzinach w siodle, e-rower został wyposażony w przedni widelec amortyzowany z możliwością blokady.
Rowery elektryczne Apache wyposażamy w zamknięty system Bafang - silnik, akumulator, wyświetlacz, centralkę sterującą, kable elektryczne i ładowarkę jednej firmy (podobnie jak system BOSCH). Kompletny system Bafang został długoletni przetestowany i certyfikowany przez producenta jako jednostka funkcjonalna, która razem działa znacznie lepiej, stabilniej oraz z większą wydajnością i zasięgiem, niż gdy składa się z podzespołów różnych producentów.
Zintegrowany Akumulator: Bafang BT F15 o pojemności 655 Wh
System Bafang: Używany zamknięty system Bafang
Podświetlany Wyświetlacz: Czytelny podświetlany wyświetlacz LCD Bafang z możliwością podłączenia telefonu komórkowego przez USB (funkcja power banku)
Szybki Adapter: Kompaktowy adapter do ładowania 3 A
Widelec Amortyzowany: RST Nova z blokadą przednią i skokiem 60 mm
Hamulce: Niezawodne Shimano MT201 z tarczami (180 / 160 mm)
Wymagające podjazdy i trudny teren – Bafang M510 wszędzie czuje się jak w domu. Silnik stosowany głównie w wyczynowych rowerach elektrycznych zapewnia kierowcy ekstremalne wsparcie na stromych zjazdach i przejazdach technicznych. Pomimo dużej mocy silnika M510 jazda jest przyjemnie płynna i naturalna dzięki czujnikowi skrętu, który reguluje moc silnika w zależności od siły i intensywności pedałowania. Obecność czujnika zmiany biegów również wpływa na płynność jazdy, dzięki czemu system z większą czułością ocenia natychmiastowe wsparcie, nawet podczas zmiany biegu na wzniesieniu. Inteligentny system SMART MODE zapewnia następnie płynny start i automatycznie zmienia poziom wspomagania w zależności od wydajności rowerzysty. Konstrukcyjnie korpus silnika ma przyjemny sportowy charakter, do czego przyczyniło się również zastosowanie magnezowej obudowy, dzięki której udało się zmniejszyć masę do zaledwie 2,9 kg.
Wydajność: 250 W
Maks. Moment Obrotowy: 95 Nm
Maks. Prędkość Wspomagania: 25 km/godz
Wsparcie Kadencji: do 120 obr./min
Waga: 2,9 kg
Czujniki: Prędkości i skrętu, 5 poziomów wspomagania, asystent chodzenia, inteligentny system sterowania SMART MODE
Zastosowanie fabrycznego akumulatora Bafang przyczynia się do wyższej wydajności całego systemu niż przy zastosowaniu akumulatorów innych producentów. Rower elektryczny działa zatem bardziej niezawodnie, ma wyższą wydajność i większy zasięg. W zestawie znajduje się również osłona zabezpieczająca.
Pojemność: 655 Wh / 18,2 Ah
Napięcie: 36 V
Waga: 4,5 kg
Czas ładowania: 7 godzin (3A)
Elegancki i nowoczesny wygląd wyświetlacza skutecznie wyświetla najważniejsze dane dotyczące jazdy na ekranie LCD o wysokim kontraście. Ten typ wyświetlacza zapewnia czytelność niezależnie od pory dnia. Wyjście USB umożliwia podłączenie urządzenia zewnętrznego do ładowania.
Aktualna prędkość
Średnia prędkość
Maksymalna prędkość
Przebyty dystans
Całkowita przebyta odległość
Czas jazdy
Szacowany zasięg
Wskaźnik stanu baterii
Wyświetlanie czasu
Regulowana intensywność podświetlenia
Prąd Wyjściowy: 3 A
Napięcie: 220 - 240 V
Wymiary: 166 x 83 x 48 mm
Waga: 670 g
System: Bafang
Silnik: Bafang M510, 95 Nm
Bateria: Zintegrowana, Bafang 655 Wh / 18,2 Ah, 4,5 kg
Wyświetlacz: Kolorowy, Bafang LCD C18
Ładowarka: Bafang 3,0 A, 670 g
Rama: Apache Matta Bafang Al
Kolor: Czerwony
Rozmiar: M
Widelec: Wiosna RST Nova LO
Podnośnik Przedni: 60 mm
Liczba Przełożeń: 1x9
Przerzutka: Shimano Altus RD-M2000-SGS, Cień
Manetka: Shimano Acera SL-M3000, Rapidfire Plus
Korby: Bafang 170 mm, 40 z.
Kaseta: Shimano CS-HG200, 11-36 z.
Łańcuch: KMC e9
Dźwignie Hamulcowe: Hydrauliczne Shimano BL-MT201
Zaciski Hamulcowe: Hydrauliczne Shimano BR-MT200
Tarcze Hamulcowe: Shimano SM-RT26 (180/160 mm)
Kierownica: Apache Al 31,8 x 680 mm, podwyższenie 25 mm
Mostek: Apache Al 31,8 x 80 mm
Stery: Częściowo zintegrowane, stożkowe, 44/56 mm
Chwyty: Herrmans LR
Siodełko: Selle Royal Vivo Ergo
Sztyca: Sztywna Apache Al, ø 30,9 x 350 mm
Pedały: Platformowe Al
Rozmiar Kół: 29"
Przednia Piasta: Joytech QR
Tylna Piasta: Joytech QR
Obręcze: Taurus 36H, druty ø 2,3 mm
Opony: Kenda Small Block Eight 29 x 2.1