- Wyprzedaż!
CRUSSIS ONE-OLI Cross 8.7-S 17,5Ah
7 200,00 zł
Brutto
Crussis ONE-OLI Cross 8.7-S (20) E-rower przełajowy 28" (17,5 Ah / 630 Wh)
Średnica koła: 28"
Rozmiar ramki: 20"
Cel, powód: Męskie
Kolor: szary
JESTEŚ ZAINTERESOWANY TYM , MODELEM, ZADZWOŃ TEL. 530786442
https://allegro.pl/oferta/rower-crossowy-elektryczny-crussis-one-oli-8-7s-11989171119
KATALOG
Chcielibyśmy poinformować, że obecnie nasza strona działa jako wersja KATALOGOWA..
DOSTAWA
Nasze dostawy są realizowane za pośrednictwem firm kurierskich. CZAS REALIZACJI 3-5 DNI
Średnica koła: 28"
Rozmiar ramki: 20"
Cel, powód: Męskie
Kolor: szary
Bateria: Akumulator Panasonic 630 Wh (17,5 Ah)
Lokalizacja silnika: OLI SPORT, 250W (MAX 700W), 83 Nm
Typ napędu: OLI SPORT, 250W (MAX 700W), 83 Nm
Kontrola: Panel LCD OLI, kolorowy wyświetlacz, menu CZ
Pojemność i typ baterii: PANASONIC Li-Ion 630 Wh / 17,5 Ah / 36 V
Rodzaj i materiał ramy: Alu 6061
Widelec przedni: ROCKSHOX FS Paragon Gold RL Solo Air 700c, skok 65 mm, zamykany z widelca
Liczba przelewów: 1x12
Sortowanie: SRAM SX Eagle
Przerzutka: SRAM SX Eagle, 12 biegów
Hamulce przednie: SHIMANO Deore BR-MT410 lub SRAM Level, hydrauliczny, rotor 180 mm
Hamulce tylne: SHIMANO Deore BR-MT410 lub SRAM Level, hydrauliczny, rotor 160 mm
Korby: CRUSSIS ISIS 170 mm
Kaseta: SRAM CS-PG1210 Orzeł, 11-50z
Trzon: CRUSSIS Al, 105mm, regulowany
Łańcuch: SRAM Eagle SX 12s
Kierownice: CRUSSIS Al, 700 mm
Siedziba: Sprzedaj ROYAL
Sztyca: CRUSSIS z zamkiem 30,4/350 lub 400 mm
Ładowność: 120 kg
Felgi: CRUSSIS 28", dwuścienny, wyłożony, 19mm
Przednia piasta: CRUSSIS dysk, łożysko wieńca, 32D
Tylna piasta: CRUSSIS dysk, łożysko wieńca, 32D
Kurtki: SCHWALBE Energizer Active Plus 28 x 2,00
Pedały: WELLGO, aluminium z odbłyśnikiem
Uchwyty: CRUSSIS, 100% silikon
Skład głowy: Pół 1 1/8
OLI SPORT, 250W (MAX 700W), 83 Nm
Silnik elektryczny OLI SPORT o mocy nominalnej 250W (maks. 700W) doskonale balansuje pomiędzy momentem obrotowym a zużyciem, które zawsze ma krytyczne znaczenie dla e-bike'a. Przy zachowaniu niskiego zużycia, oferuje naprawdę wysoki moment obrotowy dochodzący do 83 Nm.
Silnik elektryczny jest wyposażony w czujnik siły skrętnej pedałowania. Moc silnika jest regulowana przez jednostkę sterującą, która stale ocenia siłę pedałowania kierowcy. Mówiąc najprościej, wszystko działa tak, że im więcej mocy jedziesz podczas pedałowania, tym bardziej silnik Ci pomoże.
Używając centralnego silnika elektrycznego w większości naszych e-rowerów, osiągnęliśmy optymalne położenie środka ciężkości bezpośrednio w środku koła. E-rowery Crussis są tak łatwe w obsłudze i prowadzeniu.
Na czytelnym, kolorowym wyświetlaczu LCD oprócz podstawowych informacji o stanie baterii i aktualnie używanym poziomie wspomagania wyświetlane są również inne dane związane z jazdą (prędkość, przebyta odległość itp.). Możesz więc zostawić swój komputer rowerowy w domu, nie będziesz już go potrzebował.
Sam silnik elektryczny (wybór współczynnika wspomagania) jest wtedy sterowany za pomocą przycisków (plus, minus, włącz/wyłącz) umieszczonych na kierownicy obok dźwigni hamulca przedniego. Prosto, wygodnie, bezpiecznie - czego chcieć więcej?
Akumulator Panasonic 630 Wh (17,5 Ah)
Sercem e-roweru dostarczającym energię do systemu jest akumulator litowo-jonowy Panasonic 36V / 630 Wh (17,5 Ah) . Akumulator jest częściowo zintegrowany z ramą e-roweru, co w połączeniu z centralnym silnikiem elektrycznym oznacza tylko jeden. Idealnie wyważony, stabilny i łatwy w obsłudze e-rower, który również cieszy oko.
Akumulator jest w stanie przewieźć e-rowery na jednym ładowaniu na odległość 150 km . Jednak zawsze zależy to od profilu toru i sposobu korzystania z pomocy.
Oczywiście akumulator wyposażono w płytkę BMS (Battery Management System), która zabezpiecza go przed przegrzaniem, zwarciem czy przeładowaniem. Akumulator możesz ładować bezpośrednio na uchwycie rowerowym lub możesz go wyjąć, aby naładować - możesz go ładować w domu za pomocą dołączonej ładowarki w dowolnym standardowym gnieździe.
ONE-OLI Cross 8.7-S (20)
1 Przedmiot
Komentarze (0)